Q: Wat zijn de verzendkosten van mijn online bestelling?
A: Verzendkosten boven de €150,- zijn gratis. Daaronder zijn verzendkosten binnen Nederland voor standaard pakketen €6,95. Voor pakketjes die naar België moeten bedraagt dit €7,95. Alles buiten België en Nederland zijn de verzendkosten standaard €19,60. Deze verzendkosten worden automatisch opgeteld bij het aankoopbedrag alvorens het afrekenen.
Q: Kan ik mijn pakket retourneren wanneer ik niet tevreden ben?
A: Natuurlijk kan dat, met uitzondering van de volgende artikelen: sale items, sieraden, zwemkleding en lingerie. Het pakket moet binnen 14 dagen in de originele staat, ongedragen, met de prijskaartjes er nog aan, terug gestuurd worden. Bij elke online bestelling wordt een retourformulier bijgevoegd, waarop alles stap voor stap uitgelegd staat. De retourkosten zijn voor de klant, retourneren in de winkel is gratis.
Q: Hoe retourneer ik een pakket?
A:1. Allereerst stuur je een e-mail naar [email protected] met onderwerp "retour online order "om je retourzending aan te melden. Hierin vermeld je je ordernummer, reden van retourneren en hetgeen wat geretourneerd wordt. Zonder deze aanmelding wordt de retour niet verwerkt / geaccepteerd.
2. Zorgt ervoor dat het product ongedragen, compleet met prijskaartjes een toehoren opgestuurd wordt.
3. Plaats het product in een verzendzak of doos. Je kunt hiervoor de verzendzak gebruiken waarin je product is geleverd.
4. Vul het retourformulier in en voeg dit bij het pakket.
5. Zorg ervoor dat de verzenddoos goed is dichtgeplakt.
6. Plaats het retouradres op de doos. Deze is op het retourformulier te vinden.
7. Lever de doos af bij een betrouwbaar postbedrijf (bijvoorbeeld, PostNL, DPD of UPS) en zorg dat deze altijd te traceren valt. Bewaar het verzendbewijs, dit is jouw retourbewijs. Wanneer een retourzending zonder verzendbewijs zoek raakt, is kpa. niet aansprakelijk.
BELANGRIJK
- Alle retourzendingen dienen met een track&trace code verzonden te worden. Zo voorkomen we misverstanden over de aankomen en het verzenden van de producten.
- Vanaf de ontvangst van een retourzending kan het tot 5 dagen duren voordat deze in zijn geheel verwerkt is. Wanneer een retournering goedgekeurd is, zal dit per mail gecommuniceerd worden.
- Alle producten die niet binnen een termijn van 14 dagen worden ontvangen, worden niet geaccepteerd. In dit geval behouden wij het recht om verzendkosten in rekening te brengen zodat het product teruggestuurd kan worden. Uiteraard wordt er van tevoren contact met je opgenomen.
Q: Kan ik ook retourneren in de winkel?
A: Ja dit kan, meld jouw bestelling of een onderdeel van jouw bestelling alvorens online per mail aan als retour.
Q: Hoelang duurt het voordat het bedrag teruggestort wordt?
A: Het te retourneren bedrag wordt binnen 5 werkdagen terug gestort op de betaalrekening waarmee de klant online betaald heeft.
Q: Welke verzendopties zijn er voor mijn pakket?
A:Je hebt de optie; ophalen in de winkel of verzenden naar het opgegeven adres.
Q: Wat is de levertijd van mijn online bestelling?
A: Wanneer u in Haarlem woont en vóór 15:30 besteld, heeft u het pakketje diezelfde avond nog in huis, of kunt u het pakket diezelfde dag nog ophalen in de winkel. Daarbuiten is de levertijd in NL tussen de 1 á 3 werkdagen, m.u.v. sale periode en drukte rondom kerstdagen. Dan kan er enige vertraging oplopen. Mocht dit gebeuren, krijgt u hier uiteraard bericht in.
In België of andere delen van Europa verschilt de bezorgtijd tussen 3 á 5 werkdagen.
Q: Mijn artikel vertoont gebreken. Wat kan ik doen?
A: Wat vervelend, dat is niet de bedoeling. Stuur even een mailtje naar [email protected] of een WhatsApp naar 06-14566202. Vermeld hierin het ordernummer, de klacht en foto + uitleg van de desbetreffende klacht. Hopelijk komen we samen snel tot een passende oplossing.
Q: Kan ik mijn artikel ruilen voor een andere maat?
A:Dit is altijd mogelijk indien de desgewenst maat nog op voorraad is. Neem dan zsm contact op per telefoon, e-mail of WhatsApp of kom langs in de winkel aan de Zijlstraat 91, in Haarlem.
Q: Ik heb een item voorbij zien komen op de kpa. Instagram maar zie deze niet staan op de webshop. Kan ik deze we wel bij je bestellen?
A:Super leuk dat je interesse hebt in een item! Een aantal items zullen (nog) niet op de website staan, dit om bepaalde items exclusief voor de winkel te houden. Ook hebben een aantal items een lastige pasvorm, en om retourneren te beperken zullen deze ook niet op de webshop komen. Maar niet getreurd, per privé berichtje op Instagram, een WhatsApp bericht, e-mail of per telefoon help ik jouw graag verder om dat item te bemachtigen.